VERZENDING

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Na ontvangst van de betaling wordt je bestelling tussen 1-3 werkdagen verzonden. Op armbandjes zit een levertijd van maximaal een week omdat deze handgemaakt worden op bestelling. Het kan zijn dat jouw producten niet meer voorradig zijn. Wanneer een product onverhoopt niet op voorraad blijkt te zijn ontvang je zo spoedig mogelijk bericht hierover. Het geld wordt dan per direct retour gestort of je krijgt de optie om te wachten tot het product weer op voorraad is.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:


Nederland

  • €5,95 voor bestellingen onder de € 75,- 
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

België

  •  €8,95 voor bestellingen onder de 150,-
  • Gratis voor bestelling vanaf 150,-

Duitsland

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL.

Hoe werkt gratis bezorging?
Vanaf € 75,- in NL en 150,- in BE wordt jouw bestelling gratis thuisbezorgd. Dit gebeurt automatisch in jouw winkelwagen.

     

    Kan ik mijn pakket ook laten afleveren bij een afleverpunt?
    Ja, je kan jouw bestelling ook afhalen bij een DHL punt. Je kunt bij verzenden een
    DHL parcel punt selecteren als afleveradres. Jouw bestelling wordt dan daar afgeleverd en je haalt het op wanneer het jou uitkomt. 


    Wat als ik een verkeerd bezorgadres heb ingevuld?
    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op via het contactformulier of als reactie op jou orderbevestiging. We proberen dan de bestelling nog te wijzigen. Als de bestelling ondertussen al verzonden is of klaar staat voor verzenden is dit helaas niet meer mogelijk. Let daarnaast goed op dat je de juiste postcode invult. Partijen als DHL, PostNL en FedEx gaan een foutieve combinatie altijd voor de postcode met het huisnummer. 


    RETOURNEREN

     

    Kan ik een product retour zenden?
    Ja, dat kan zeker. Je kan je bestelling of een gedeelte van je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Is er een probleem met de bestelling dan dient dit binnen 3 dagen te worden gemeld via het retourformulier of als reactie op de orderbevestigingsmail.

    De verzendkosten (de kosten die je betaald wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt) worden alleen vergoed als de volledige bestelling geretourneerd wordt. De retourkosten zijn altijd voor de koper.

    Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht. Wil je je bestelling of een deel hiervan retourneren dan dient de bestelling eerst retour gemeld te worden. Als je bestelling niet op de juiste wijze retour is gemeld of binnen de wettelijk gestelde 14 dagen, word je retour niet meer geaccepteerd. In dat geval behouden wij ons het recht voor om zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen. 

    Hoe meld ik een retour aan?
    Via de orderbevestigingsmail of via dit retourformulier. Nadat je je bestelling retour hebt gemeld hebt je nog 14 dagen om ons de bestelling retour te sturen.

    Krijg ik mijn geld terug? 
    Indien je je gehele bestelling retourneert, krijg je na ontvangst en beoordeling van je retourzending binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten die je bij de eerdere bestelling hebt geplaatst teruggestort. 

    Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening

    Wanneer je een gedeelte van je bestelling hebt geretourneerd ontvang je enkel het bedrag van het geretourneerde product.

    De producten moeten ongebruikt, onbeschadigd en in een stevige verpakking verzonden worden. Producten mogen alleen bekeken worden.

    Je kan de bestelling het beste in dezelfde verpakking als aangeleverd terugsturen.

    Wanneer je het pakket met een track & trace code verzend geldt dit als retourbewijs. Zonder bewijs van verzending met track & trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbus post is altijd op risico van de verzender.